Det snöar!

Tänkte bara meddela om ni inte hade märkt det ;)


Imorse fick jag sova ända till 10.30! Kristian tog Gina när hon vaknade och jag fick sova ut, det var välbehövligt :) När jag hade fixat mig färdigt åkte vi och fixade lite, bland annat soptippen och affären :P


Nu på eftermiddagen har Kristian fixat lite med internet och jag har stekt pannkakor, gott! Så ikväll ska vi mysa med film och pannkakor om vår lilla tös behagar att sova :)


Imorgon åker vi till Camilla och fikar! Hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: jennifer mikkelsen

Vad gosigt ni verkar ha det. :)

2010-11-09 @ 20:27:12
Postat av: Paula

Hej!



Vi är fyra tjejer som går tredje året i Sjödalsgymnasiet, Huddinge. Vi arbetar med ett projektarbete med syfte att starta en mammagrupp för unga mödrar, främst 15-19 år gamla.



Vi vill skapa denna grupp för att få dessa unga mödrar att känna gemenskap med andra unga mödrar, samt skapa samhörighet.



Vi blir väldigt glada vid visat intresse, hör gärna av dig! :)



Tack på förhand!



Cecilia, Paula, Cassandra och Jessica

2010-11-10 @ 14:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0