Byssanlull

På kvällskvisten har vi inte gjort så mycket. Jag sorterade lite bland hennes kläder och det är massor som redan är för litet :P Lilltösen sov i två timmar, det är inte likt henne. Oftast sover hon inte mer än en halvtimma åt gången under dagarna. Vi badade lite när hon vaknade och nu på kvällen tog jag tempen på henne eftersom hon var så varm, 38.5 hade hon så det var lite feber men inte så farligt :)


Imorgon åker vi nog till skiftinge igen och leker och efter det måste vi till stan och uträtta några ärenden. Om inte Gina är sämre förstås men det hoppas jag inte :)


När Gina skulle somna för en stund sedan låg jag och sjöng för henne och då somnade Kristian också :O Så jag sitter här ensam och hostar :P Men min stackars man går upp vid 04.00 på morgnarna så han får sova nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0