Äntligen fredag

Morrn! Nu ska vi alldeles strax bege oss iväg, vi skulle möta Camilla och hennes döttrar 09.40 och det tar en stund att gå dit :)


Har mycket att pyssla med idag, först ska vi till munktell. Det är slut klockan 12.00 så då går vi nog hemåt. När vi kommer hem måste jag packa Ginas väska och köra henne till sin mormor eftersom hon ska sova där inatt :) Kristian och jag ska nämligen till Västerås och se Lynch Mob :) Vi sover kvar på hotell där och kommer inte hem förrän på Lördag :) Ska bli kul! Vi försöker hitta på något lite då och då så man inte blir alldeles fast i vardagen och glömmer bort varandra :)


Nej nu ska vi kila! Får se om jag skriver något mer, beror på om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0