Åh, vad vi hinner med mycket ;)

Dagen har varit ganska fullspäckat! Imorse åkte vi till Skiftinges öppna förskola (igen). Barnen fick klä granen och så var det lek, precis som vanligt :) Vid 12.00 åkte vi och hämtade upp mormor och då bar det av till Röda korset där hon ville kika lite ;P Efter det hälsade vi på morfar en stund :)


Efter att jag hade skjutsat hem mormor vid 14.30 tiden så åkte Gina och jag till Coop och storhandlade, behövligt! Jag brukar scanna varorna själv när jag handlar och den här gången lyckades jag såklart få en kontroll, jobbigt! Dumt nog hade jag glömt att scanna både bananerna och baconen :O Pinsamt värre! Som tur var var han i kassan snäll och sa att det var så obetydliga saker så det gjorde ingenting :) Det tackar vi för såhär i juletider!!


Nu är min man iväg och grejar med sin musik :P Gina har precis somnat men hon vaknar nog snart igen och är pigg som en lärka, precis som vanligt vid den här tiden :P Hon smakade förresten riktig burkmat för första gången idag, ris, kyckling och grönsaker. Minen hon gjorde var nog den skojigaste jag har sett :P Det var ingen vidare till en början men efter några skedar tror jag hon gillade det :) Vi testar imorgon igen! Nu ska jag glutta på Simpsons :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0