Söndag

Hallå! Igår åkte jag och Jennifer till tuna park en sväng. Efter det bar det av till Coop där vi köpte godis :)

Vid 13.00 åkte vi till Kristians syster på ett års kalas :) Vi köpte en leksaksmobil som låter och blinkar. Fikade, pratade lite och sen begav vi oss hemåt vid 15.30. Då packade vi ihop Jennifers grejer och sen bar det av till stallet där hon skulle sova. När jag kom hem var Kristian hemma från studion och vi åt mat :) Sov nästan hela kvällen :)

Idag ska vi till babys farmor och farfar en sväng.. Vid 12.00 ska vi hämta Jennifer och vid 16.00 ska hon till dansen, då passar vi på att fika hos min mor..

Skittråkigt inlägg men jag orkar inte skriva nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0