Sleepless night

Hallå! Natten har varit.. vaken! Började med att jag vaknade vid 02.00 och gick och kissade. Kristian kunde inte somna om då så vi slängde på tvn och låg och tittade någon timma.. Sen låg vi båda två och vred och vände till ca 04.30.. Höhö, härligt.. not! Skulle gärna vilja sova de sista veckorna nu när jag kan men så kan det vara :)

Idag ska jag till barnmorskan 11.00. Efter det ska jag hämta upp morfar och mormor och sen bär det av till ÖB, de ville handla lite där :P När det är avklarat åker jag till mamma och till sist åker vi till Strängnäs en sväng :) Synd bara att jag har en "böldag". Har lust att grina för ingenting.. Ska låta bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0