Pyssel

Försökte ta loss gummiringen från tvättmaskinen förut men det gick inget bra :P Tänkte göra rent den med klorin eftersom den är vidrig men lyckade icke så jag får vänta till torsdag istället då pappa kunde komma hit och hjälpa mig :) Jag vet att jag grejar mycket med den där tvättmaskinen men jag vill göra rent den så gott jag kan, den tvättar ju ändå kläderna jag har på mig varje dag :) Och det är lite tidsfördriv ;) Eftersom jag inte fick bort ringen så bestämde jag mig för att göra rent badkaret istället :P Gjorde rent det med klorin så nu luktar det badhus i hela lägenheten.. Men rent blev det ;)

För tillfället sitter jag och väntar på att Kristian ska komma hem med polkagrisar från Gränna :) Och så vill jag ju såklart pussa på karln för jag har inte sett honom sen 05.00 imorse och det är lång tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0