Onsdag

Godmorgon godmorgon! Kan meddela att min paj igår blev suverän ;) Bara så ni vet :D

Igår testade jag min TENSapparat och jag tycker att den var ganska behaglig :) Kristian testade den på sina armar eftersom han hade lite träningsvärk efter allt trummande men han trodde att armarna skulle ramla av så det blev inte så långvarigt :P Men jag är nöjd med apparaten så den kommer användas fler gånger! Synd bara att jag inte når att fästa den själv på ryggen.

Idag då? Bra fråga.. Jag ska iallafall krypa ner i sängen och kolla på tv om en stund. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, det kan vara skönt att ha en hemmadag :) Skulle behöva sy lite och så kanske det blir en liten sväng till pappa? Det visar sig, måste iallafall åka till affären och köpa tvål, schampo, balsam, babyolja och lite sånt.

Ha en bra dag och njut av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0