Och så var det måndag igen...

Hej hopp i solskenet! Som vanligt är jag uppe och äter frukost och glor på datorn innan jag kryper ner i sängen igen ;) Jag knölade precis i mig två rostade mackor men är lika hungrig ändå :O Likadant igår, jag åt potatismos och falukorv och efter tio minuter var jag hungrig igen så då åt jag två mackor :P Det är bara att passa på att äta nu för sen ska alla kilon bort ;)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.. Har fortfarande ingen bil så jag är lite instängd här hemma när inte fötterna funkar som de ska :P Men det gör inte så mycket, jag tycker det är skönt att vara hemma även fast jag blir uttråkad. Kanske sitta en stund på balkongen? Vi får se vart dagen bär..

Nu kan jag förresten bocka av första namnet på gissa bebis listan :P

Pappa 23/5

Camilla 1/6

Mamma 2/6

Berecca 3/6

Milla 4/6

Kristian 5/6

Pine 7/6

Elinore 8/6

Ulrika, Caitlins mamma 9/6

Emma 10/6

Jag 12/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0