Nu så...

Nu är jag inte sur på bloggen längre ;) Har tagit mig en behaglig dusch och nu sitter jag och är hungrig.. Känns som det är lite för tidigt för lunch och frukost har jag ju redan ätit så jag får så snällt vänta :)

Tänkte berätta om en konstig dröm jag hade på morgonkvisten.. Den började med att jag skulle på en vanlig rutinkontroll hos barnmorskan. När jag kom in i barnmorskerummet så var det en stor dubbelsäng där och det satt massa barnmorskor i den och spelade kort. Jag satte mig och spelade med dem en stund. Sen skulle någon tjej göra en gynundersökning i samma rum som jag var i och plötsligt drog de ut en bebis ur henne men fötterna först.. De höll bebisen i fötterna en stund och den dinglade fram och tillbaka. När jag tittade på min mage så var den borta så det var min bebis som hade kommit ut ur den andra tjejen :S Barnmorskorna tvättade bebisen lite och sen gick jag ut till Kristian som satt i väntrummet. Det var en pojke och en låååång sådan :P Haha.. Sen vaknade jag så där var drömmen slut.. Men skum var den allt!

Nu ska jag sitta och vänta på att det blir lagom tid att äta lunch :P Efter det tänkte jag bege mig iväg och köpa synålar så jag får något gjort idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0