Nattens dröm

Morgon i  solskenet, mysigt :)

Jag åkte hem från mamma igår ca 19.00. Då tog jag mig ett bad och sen försökte jag mig på att sy.. Dumt måste jag säga, det gick inte som jag ville och jag blev tjurig :P Haha! Det blev tv istället. Kristian kom hem vid 21.00 :)

Inatt har jag drömt MASSOR av konstiga saker.. En dröm handlade om vår skötbädd, det fanns massor av fodral till den och jag visste inte alls vilket jag skulle välja.. lite konstigt! En annan handlade om att bebis kom. Förlossningen tog fyra dygn och var tydligen väldigt smärtsam men jag hade använt så mycket lustgas så jag kom inte ihåg någonting. När bebisen väl var ute gick vi iallafall till slagstaglass. Där var Caitlin och hennes mamma :P Sen minns jag inte mer av den drömmen :P

Idag tänkte jag iallafall ha en städdag.. Måste försöka planera in dammsugningen till en dag då jag inte ska göra så mycket annat för jag får SÅ gräsligt ont! Men det ska nog ordna sig :) I eftermiddag/kväll tänkte mamma och jag hälsa på morfar och mormor, har inte varit där på ca 2 månader :/ Det börjar bli dags nu!

Nu ska jag hälla i mig min juice! Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0