Måndag

Godmorgon i vårsolen! Riktigt trevligt att vakna när det ser ut som det gör ute :) Inatt har jag sovit gott faktiskt. Var uppe och kissade vid ca 04.30 men annars har det varit lugnt på "störningsmomentfronten".

Idag ska jag iväg till sjukhuset och träffa en sjukgymnast vid 13.00. Tänkte att jag skulle försöka få en TENS apparat :) Tror den kan vara behaglig för min stackars rygg och även när förlossningsvärkarna sätter igång. Det kan ju hända att det blir långdraget så man får traska runt hemma länge, vem vet? Inte jag iallafall :) Mer än så har jag inte planerat, går nog och lägger mig en stund sen och efter det blir det de vanliga rutinerna, dusch, hår smink, kläder mm :)

Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0