Lördag

Hej och hallå!

Gårdagen var trevlig, vi åkte till pappa till 17.30 ungefär och där fick vi lasagne :) Blev glass och kaffe til efterrätt, smaskens! Det tackar vi för :) Runt 20.30 åkte vi till statoil och köpte lite chips och grejer sen bar det av hemåt.

Idag har vi frullat och jag har badat.. Kristian håller på och slipar väggarna nu så snart blir det tapetsering :) Skönt att allt hinner bli klart innan bebis kommer! Har inte så stora planer idag, vi ska kolla på dansuppvisningen ikväll som Jennifer är med i :) Daniella dansar också där så det ska blir kul att se henne, har inte sett när hon dansar på evigheter!

Nu ska jag surpla i mig mitt kaffe, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0