Jag tycker inte om!

Nu ska jag berätta för er vad jag inte tycker om. Det är såna här "vad-jag-gjorde-idag-bloggar". Tycker de är APtråkiga att läsa (sålänge de inte handlar om barn eller graviditeter för det är mitt stora intresse just nu :P)..Men ändå läser jag dem :P SÅÅ varför har jag en sån blogg själv då? :P Jag antar att jag inte kommer på något vettigare än mitt liv att skriva om :P Höhö! Jag menar inget illa, folk får ju blogga om vad de vill och ingen har ju tvingat mig att läsa de bloggarna :P

Ville bara klämma ur mig det.. Jag har ändå kommit på att det är riktigt kul att ha bloggen för eget bruk. Här kan jag gå tillbaka och se när jag kände första sparken, när jag gjorde gravtestet och sånna saker :) Så det kanske är därför jag (och alla andra) har våra vardagsbloggar.. Vad vet jag? Jag bloggar nog för framtiden, för att se vad vi har gjort (för allt kommer man inte ihåg i huvudet) och för att lätta hjärtat en aning.

Någon som vill dela med sig om varför ni bloggar? :)


Kommentarer
Postat av: catiegirl

man är ju så jävla nyfiken :D

2010-05-06 @ 16:01:23
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0