Höhö, lite skoj!

Jag har tråkigt!
Jag saknar Kristian!
Jag vill ha en puss!
Jag är hungrig!

Det var nog allt gnäll för tillfället ;) Har sytt ihop mina byxor, det gick bra :P De är påväg att gå sönder på fler ställen men man kan ju alltid hoppas graviditeten ut iallafall, jag har verkligen ingen lust att spendera pengar på mammabyxor nu när jag behöver så mycket annat och stormagen ändå snart är borta :P Håll era tummar för mig och mina byxor ;)

Jag fick en jobbförfrågan förut, haha! Jag tackar nej till det! De på bemanningen vet ju om att jag ska vara mammaledig så jag vet inte varför de frågar om jag kan jobba, det är icke första gången de gör det :P Men så kan det vara.. Snart ska jag börja med maten :) Kött blir det idag, har icke bestämt mer än så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0