Godmorgon!

Hej alla gullebullar! Igår fick jag inte mycket till sällskap, min man var väldigt trött och somnade tidigt så jag låg mest och glodde på honom och fnissade åt hans små ryck :) Det tycker jag om!

Imorse vaknade jag ca 05.15 av att Kristian fnissade åt mig (han gav väl igen). Jag ser nämligen väldigt rolig ut när jag sover :P Men så är det :) Då var jag hungrig så jag gick upp och åt :P Sen la jag mig och sov igen till 08.00. Nu har jag precis duschat, gjort rent köksbänkarna och dammsugit lite i köket, det låg fullt med pärlsocker efter bullbaket igår.

Idag kommer lilla Emma hit :) Vet inte när men det visar sig nog.. Tills dess ska jag sitta här och glo! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0