Fullspäckad dag

Hej och hallå!

Dagen började vid 09.00 imorse då jag hämtade upp Camilla och Alexander. Vi åkte först till Coop Forum och systembolaget. Efter det bar det av mot Rusta. Därefter blev det Ica Slagsta och ÖB och sen körde jag hem dem.

Vid 12.00 åkte jag hem till mamma och tänkte lämna bilen. Då tyckte hon att vi skulle gå till svea plan och äta lunch så det gjorde vi :) När vi var mätta hämtade vi Ingeborg och pappa och sen bar det av hem till mig. Åt bullar och drack kaffe och nu har de precis åkt.

Jag hämtade mitt paket med gardiner och duschdrapperi idag :) Kanoners! Duschdrapperiet är uppe men gardinerna får vänta för vi har ingen gardinstång uppe ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0