Fredag

Hallå alla människor!

Jag vet att jag är usel på att blogga men när min kära man är hemma myser jag hellre med honom än att blogga :) Så ni vet...

Iallafall så hade vi en mysdag igår.. Pappa var klar med tvättmaskinsskruvning vid ca 12.00, TACK pappa :) Då körde vi hem honom och så åkte vi till någon ATG och kollade min sönderrivna lott :P Den gick som tur var att kolla och jag hade vunnit 24 kronor, inte illa pinkat! Hihi.. Därefter åkte vi till Ming Palace och köpte mat, gott! Hemma så åt vi (såklart) och resten av dagen gjorde vi inte så mycket vettigt, mest tv tittande.

Idag har vi lite mer att pyssla med.. Kristian har precis grejat lite med tapeterna lite senare ska vi åka till studion, till sjukhuset och så måste vi till dansstudion och köpa dansbiljetter inför morgondagen :) Ikväll ska vi till far min som skulle bjuda oss på mat :)

Detta var dagens planer, få se om jag skriver mer idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0