Finfix

Nu är jag hemma igen! Försäkringskassan gick sådär.. Blev inte speciellt mycket smartare men så kan det vara, får väl klura mig fram till hur jag ska göra :P Åkte till ÖB efter det, kom hem med tvål, schampo, balsam, babyolja, energidrycker till Kristian och några självhäftande krokar (eller vad man nu kallar dem). Kanoners! Så nu har jag hängt upp en liten hylla i badrummet och så har jag hängt små krokar över skötbädden som jag kan ha små handdukar på :)

Kan inte lilla bebisen komma ut snart? Det finns inte så mycket mer att fixa hemma nu :P


Kommentarer
Postat av: lucke

Dagens fråga: Hund eller katt? :)

2010-05-05 @ 13:06:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0