Feta fötter

Åkte till Camilla vid 10.00 :) När jag skulle gå hemifrån var fötterna så feta så jag knappt fick på mig skorna :O Och jag brukar bara kunna "hoppa i" mina skor.. Taskigt!

Iallafall, hos Camilla drack vi kaffe och åt lussebullar :P Pratade lite med Alexander också, sötnosen :) Vi for iväg en sväng till Willys och sen körde jag hem dem igen. Nu är jag hemma och försöker minska min fotstorlek en aning. Skulle behöva bege mig till jobbet och hämta mina foppatofflor som är där (förlåt baby, ska BARA använda dem när du inte ser) ;)

Jag gissar på att Jennifer dyker upp om ca en timma så jag ska duscha lite innan dess (blir svettig av ALLT) och sen blir det sängläge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0