Ensam igen

Jag la mig och glodde på tre Greys Anatomy avsnitt förut :P Efter det tog jag ett bad med olja och mitt i badet så ringde min man och sa att han var påväg hem och frågade om jag ville börja med maten, visst kunde jag det! Så upp ur badet och på med pastan och köttfärssåsen!

Nu är maten avklarad och Kristian har precis åkt till studion så jag är ensam igen. Men ikväll ska jag nog vara hemma, blir att kolla lite mer på Greys Anatomy och så skulle jag behöva plugga matte.

Någon som har koll på vilket datum föräldrapenningen betalas ut?


Kommentarer
Postat av: Bianca

Haha de roliga är att jag läste om det idag, och jag tror att det var mellan den 25:e och 27:e beroend epå när man själv fyller. Kan dock ha fel d: haha^ Fråga mig inte vrf jag läste det, var slumpen typ d:

2010-05-05 @ 20:21:58
Postat av: Alexandra

Föräldrapenningen betalas ut 25,26,27 varje månad, beroende på när man själv fyller som hon ovanför skrev =)

2010-05-06 @ 16:37:11
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0