Du, det vore gott med glass...

ONT I FÖTTERNA! kan jag börja detta inlägg med, för det är precis vad jag har! Men det får man väl leva med i några veckor till, sen ger det sig förhoppningsvis :)

Vi har varit iväg och åkt lite. Började på bolaget och efter det blev det en sväng till dansstudion som var stängd. Därefter blev det en sjukhusvistelse och sen vidare mot studion. Slutligen stannade vi i affären för jag ville ha glass ;)

Nu har vi precis ätit varsin hamburgare och jag sitter och tittar på min kära man som spacklar väggarna :) Ska nog snart hänga tvätt och sen blir det ett bad. Åker väl till pappa efter 17.00 i guess..


Kommentarer
Postat av: cattis

det går inte att smsa eller ringa dig från mobil =( huhuhuh, vill ju snacka med dig hjärtat<3

2010-05-14 @ 21:23:33
URL: http://bhuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0