Dansuppvisning och svett

Vi var som sagt på dansuppvisning igår. Ingen höjdare att sitta på en hård stol och svettas i två timmar men det var kul att kolla på danserna iallafall :) Det var mycket balett, vilket inte jag är överförtjust i men man kan ju inte vara nöjd med allt jämt :) Det var iallafall roligt att titta på de minsta när de skulle dansa, de sprang mest runt och såg söta ut ;)

När vi kom hem åt vi varma mackor och glodde lite tv och efter det somnade vi. Jag har drömt mardrömmar inatt så när jag blev kissnödig hoppade jag lite extra i sängen så Kristian skulle vakna och så fick han följa med mig ;) Haha! Vågade inte gå själv :)

Imorse var jag äckeltrött! Låg och slöade i sängen till 10.30 och jag är fortfarande jättesömnig. Vet icke vad det är för fel på mig men jag har väl bara en tröttdag idag.. Svettas gör jag också så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ska sluta gnälla nu, bara tre veckor kvar till bf idag :)

Här kommer lite dansbilder från gårdagen!


Streetjazz


Syster min :)


Jennifer i svart jacka :)


Några av de små :P


Daniellas discogrupp tror jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0