Beställt kläder

Nu har jag klickat hem lite kläder, dock skulle det ta 10-14 dagar innan de kommer men det är ju ingen brådska :) Det blev två långa skjortor, en ljusblå och en svart, två par svarta leggings, fyra par trosor, en ljusgrå amningströja, ett ljusgrått amningslinne och en svart kjol. Lite roligt att beställa hem kläder åt sig själv, det var ganska längesedan jag kunde beställa hem så mycket på samma gång åt mig själv :) Dock behövs kläderna eftersom jag inte kan ha mina gamla och mammakläderna kommer så småningom att bli för stora, iallafall endel :)

Nu dricker jag te med honung för min hals har ont, hoppas inte på en förkylning nu såhär i förlossningstider :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0