Besök av Emma

Nu har jag vikit hängt tvätt så det står härliga till! Det hänger kläder i hela lägenheten men det gör inte så mycket :)

Emma har nyligen varit här en sväng och druckit kaffe och pratat :) Hon fick testa min sockerkaka och den blev godkänd, tur det! Trevligt med lite besök :)

Hon har nyligen åkt och jobbat och jag ska sätta mig och klicka hem lite nya kläder från Ellos. Behövs lite nytt nu efter graviditeten för mina gamla kläder kommer jag inte i på ett bra tag :P Tunikor och tights får det bli! Måste ju tänka på om man ska amma också.. Det löser sig :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Var en smasken sockerkaka. Detsamma med besök behövde prata av mig lite strunt =).

Ush jobbar natten nu också börjar bli segt nu sista timmarna...

2010-06-01 @ 03:46:54
URL: http://emmatarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0