Barnmorskan!

Det gick bra hos barnmorskan, inga problem att hitta dit :) Det var ju första dagen de var på sjukhuset idag och jag var hennes första patient ;) Haha! Allt var fint som vanligt. Hon klämmde på magen men kände inget huvud på bebisen :P Så det blev ett ultraljud och det visade sig att bebben var fixerad nu, det var på tiden :) Den låg så långt ner att hon inte kände den med händerna när hon klämde, vilket kan förklara min ständiga kissnödighet och smärtan i korsryggen. Tydligen så har bf förflyttat sig till den 5/6? Jag är förvirrad men strunt i bf, den kommer när den kommer :)

Nu ska jag slänga på lite bra musik och baka bullar, wish me good luck! Det kan behövas :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer Mikkelsen

Vad kul att det gick bra på sjukhuset. Skönt att den äntligen är fixerad? Inte långt kvar nu. :)

2010-05-26 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0