Bad update!

Hej hallå! Blev inget mer skrivande igår som ni säkert märkte, hade fullt upp med att mysa med min man ;P

Vi hade ju tänkt att åka till hans farmor och farfars stuga och grilla men vädret var ingen höjdare så vi var hemma hos dem och fikade lite istället :) Köpte också en tråd så jag ev kan hänga upp drapperiet som jag tänkte sy.. Jag+symaskin=bad combination! Men man måste ju försöka :) Jag var dessutom skapligt trött pga das Ingeborg och jag sov en timma på kvällskvisten. Det hände inte massor mer, lite pysslande hemma bara :)

Idag däremot ska vi ta oss ut till stugan i det fina vädret! Ser inte ett moln på himlen så jag hoppas att det håller i sig HELA dagen! Idag är det förresten 5 veckor kvar till BF! Känns som 5 år dock.. Men har man tur så tittar det ut en liten snart :) Men jag lägger som vanligt ut veckoinfo imorgon :) Tänkte försöka ta en ny magbild då också!

Ha en finfin dag i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0