YH, KY, MDH???

Har precis kommit hem från studievägledaren.. Blev något klokare men fattar fortfarande inte allt på långa vägar. Hon använde sig av massor med förkortningar och jag fick fundera en bra stund innan jag förstod vad varje förkortning betydde :P

Det jag tänkte börja med är att läsa matte B eftersom jag inte har gjort det. Det kan jag göra medans jag är mammaledig så halvdistans vore nog bäst för mig isåfall.. Men hur i hela friden söker man undrar jag? Blir alldeles galen på alla sätt och vis!!! Ska inte söka precis nu men någon gång :P Nej usch, förvirrad var ordet!


Kommentarer
Postat av: Andrea

jag läser på distans och det har varit lite olika i olika kommuner, det vanligaste är nog ändå att ansöka via vägledningscenrum eller vuxenutbildningen i din kommun. Jag kan förresten rekommendera att läsa via miroi om du ska läsa på distans, de har varit jätte bra :) Lycka till!

2010-03-31 @ 09:55:34
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0