Ugamötet

Nu är jag hemma igen från UGA mötet. Ditresan gick sådär :/ Skulle parkera utanför polishuset och när jag väl hittar en plats så var jag tvungen att backa in (vilket jag är värdelös på). När jag hade lyckats med det efter några minuter så kommer en man i en stor bil och ber mig flytta bilen bara för att han inte kommer fram! Det var pga en snöhög som han inte kom fram och jag stod som jag skulle på parkeringen men det passade tydligen inte karln! Sur som jag blev krånglade jag mig ut från parkeringen igen och åkte vidare och letade platser. Tillslut ställde jag mig vid teatern och fick skynda mig till mötet. Blev 2 minuter sen men ingen större skada skedd :)

När jag kom tillbaka till bilen efter mötet så ser jag att den är lite röd på passagerarsidan. Antingen har någon kört in i mig eller så har jag kört in i någon annan utan att märka det.. Tycker att jag borde ha märkt om jag hade gjort det men man vet ju aldrig. Det är iallafall bara färg från en annan bil så jag orkar inte lägga så mycket energi på det hela. Men trist om någon kört in i mig och inte har vett att höra av sig.. Finns folk till allt.

Nu ska jag ta tag i alla miljoner uppgifter vi fick idag på mötet och sen ska jag diska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0