Torsdag

Godmorgon! Sitter här och är lite halvledsen.. Men det går väl över under dagen hoppas jag :)

Igår åkte vi till Kolbäck och fixade lite. Sen bar det av till Hallstahammar där vi köpte 1 kg köttfärs, 1 kg prinskorv och 1 kg grytbitar, alldeles nyslaktat :P Haha! Kändes som man levde på 1800-talet när vi var där inne :P Korven åt vi när vi kom hem och den var kanongod! Så jag gissar på att resten också är ätbart.

Idag börjar föräldrakursen jag ska gå på :) Ska bli spännande men lite tråkigt att gå själv bara. Men så är livet. Den börjar inte förrän halv två så jag vet inte vad jag ska hitta på. Måste iallafall diska och boka tid i matt tvättstugan så jag kan tvätta upp våra mattor :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0