Söndag

Hallå där!

Igår skrev jag inget mer, antar att jag inte hade någon lust :) Vi glodde iallafall på melodifestivalen och åt chips ;) Jag tyckte INTE att de två haggorna skulle gå till final men det är ju inte jag som bestämmer :P Ringde iallafall och röstade på Pain of salvation och Crucified barbara ;)

Idag vaknade jag vid 08.00. Åt frukost och sen har jag målat några träramar som jag hade hemma. De blev vita så nu passar de in överallt. Dock är jag usel på måla och det blev mest kladdigt men man kan ju försöka iallafall :D Har duschat lite och nu sitter jag bara och ser dum ut (ni som känner mig kan säkert se mig framför er nu) ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ulrika, Caitlins mamma

Jag röstade också på Pain of Salvation och Crucified Barbara :) De två sämsta bidragen gick vidare till Globen...

2010-03-07 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0