Shopping

Hej! Var iväg med Camilla och Alexander förut och kikade på dopklänning :) Fin kyrka var det måste jag säga! Och Alexander verkade ha en bra dag, han log nästan hela tiden :P

När vi var klara åkte vi till Coop och handlade.. Trevligt måste jag säga, nu finns det mat hemma ;) När jag hade skjutsat hem dem åkte jag hem med min mat och sen åkte jag och lämnade lite mat till Kristian som ska jobba till 20.00 ikväll :/

Har handlat lite tvål och sånt på ÖB också och nu sitter jag och köper lite saker från Tradera. Jag vann 2 bebispyjamaser för 1 krona, inte dåligt :) Var inte många kronor i frakt heller så det var fyndigt. Vann också 3 bodysar för 15 kronor. Så nu har vi nog allt i klädväg tills bebisen kommer :) Det enda som behövs är nog någon liten fleece overall till kvällar och kyliga dagar men det är det ingen brådska med :) Känns trevligt!

Ska iväg till stan lite senare med några flickor, blir trevligt :) Och så tänkte jag pyssla lite hemma nu när jag är ensam.. Kanske fixa lite vid skötbordet? Eller fixa några tavlor? Finns iallafall att göra om man vill.

Nej, nu ska jag sluta prata goja, det är ju ändå våffeldagen idag så det ska jag nog fira med några pannkakor eftersom vi inte har något våffeljärn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0