Ont i revbenen

Det blir ingen arbetsförmedlingen idag. Jag såg att jag inte behöver lämna in lappen förrän nästa vecka så jag fixar det då :)

Nu har jag precis tejpat lite mer i taket i sovrummet så vi kan rolla hela vägen utan att få färg i taket :) Blir ingen målning nu heller, det går fortare när vi hjälps åt :)

Jag har fått satans ont i revbenen! Har haft det ett tag men det brukar bara vara på nätterna men nu gör det ont hela tiden.. Är väl livmodern som trycker och jag har en känsla av att det inte kommer bli bättre.. Men så är det :) Nu ska jag kolla på ronja rövardotter som jag har längtat efter att se i flera dagar, den kom precis med posten ;) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0