Ont i fötterna

Halloj!

Åkte till morfar straxt innan elva idag eftersom mamma, pappa och Daniella skulle dit :) Vi fick tårta och morfar pratade om saker jag inte alls förstod.. Men han är gullig :) 78 år blev han igår, gratulerar!

Åkte därifrån ca 12.30 och då bar det hem till mamma. Jag skulle sno hennes vita målarfärg eftersom jag råkade måla lite i taket sist när vi målade om sovrummet ;) Klant! Tänkte också måla några träramar med den vita färgen.

For därifrån och jag, pappa och Daniella stannade på Lidl och handlade lite gott gott! Sen körde jag hem dem till pappa och sen åkte jag hem. Här hemma hade min baby fixat och det är riktigt fint här nu ;) Kanske tar lite kort imorgon så ni får se, dock är det inte färdigt på långa vägar men man får ta lite i taget.

Just nu väntar jag på att potatisgratängen ska bli färdig i ugnen sen blir det kycklingspett till det! SMASKENS!! Nu har jag ingenting mer att berätta för er, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0