Ont i fötterna och lite småirriterad

Hej hallå!

Åkte till Svea plan och mötte mamma vid 11.15. Kilade in snabbt på barnens hus och kollade på skötväska men de som kostade 99 kronor var inte så mycket att ha :/ Så vi gick vidare till sjukhuset och när det var klart så gick vi ner till stan och åt lunch. Bambo city :) Cattis kom också dit och åt med oss :)

Vid 13.30 gick vi till guldklimpen och kikade på amnings BHar så nu har jag lite koll på vad som finns iallafall. Köper inget ännu för de är väl för små sen när de ska användas iallafall ;) Fick ett par tights av mamma också, tack mor! Skönt att ha något till våren som man kan stoppa magen i :) Tillslut gick vi hem mot henne igen och jag åkte hemåt.

När jag kom hem hade jag fått ett brev från FK som säger att jag ska fylla i ett papper på den dagen som jag var sjuk annars får jag inga pengar!! Jag har för tusan redan fyllt i det pappret så vart de har gjort av det är deras problem!!! BLÄ!

Efter det öppnade jag ett brev från Tele2 och där ligger en faktura! Jag som har sagt upp mitt abonnemang och väntar på en slutfaktura från dem?? Ringde dit direkt så nu är det iallafall fixat men lite småirriterande att de inte kunde fixa det som de ska göra! BLÄ på det också..

Sitter med ont i fötterna efter dagens promenader men det går väl över hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0