Onsdag

Godmorgon!

Klev upp 06.30 idag efter lite pussande på min man :) Har ätit gröt och läst bloggar.

Igår skickade
Cattis sms och frågade om jag ville köra henne och några flickor till Katrineholm så varför inte tänkte jag! Kristian jobbade ju ändå :) Så jag åkte och hämtade henne, Alex, Nullz och Sarah och så for vi mot den lilla byn! Alex skulle hämta sina saker hos sitt ex (som har blivit tillsammans med sin syssling?). När vi var färdiga där (och jag äntligen hade lyckats backa ut) åkte vi till McDonalds och åt :)

Jag kom hem vid 21.00 ungefär och då kom baby också hem så det blev en dusch och sen ner i sängen och glo på tv.

Idag ska jag på arbetsförmedlingens rekryteringsmässa.. Det blev ju lagom många jobb förra gången jag var där men det är väl roligare än att sitta hemma iallafall :) Nu ska jag nog lägga mig och titta på tv en stund innan jag börjar fixa mig för dagen. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

godmorgon. Här sitter man nu och äter frukost samt ska börja kolla på AA nu, del 177 på svt.se

2010-03-10 @ 09:32:51
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack än en gång för skjutsen :)

2010-03-10 @ 12:02:35
URL: http://aleexandraisabellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0