Och idag var det onsdag

Godmorgon!

Vet inte varför jag inte skrev mer igår, slöhet kanske :)
Vi åke iallafall och köpte färg till sovrummet när Kristian kom hem från jobbet så nu är det bara att sätta igång och måla ;) Börjar nog ikväll tror jag! Efter det åt vi kyckling och sen hände det inte mycket mer.

Jag har sovit GRÄSLIGT illa inatt kan jag meddela! Somnade redan runt 20.30 igår och vaknade en timma senare och efter det kunde jag inte somna om. Låg och kollade på tv ett tag och sen stängde jag av den och testade men icke. Låg och vände och vred nästan till 02.00! Trist men så kan det vara, jag har ju sovit kanonbra två nätter tidigare så lite får man nog tåla :)

Idag bär det av till stan och träffa Malin, Emma och Linn :) Vet inte vad vi ska hitta på men det visar sig nog. Ska träffa dem om en timma så jag måste börja göra mig iordning nu :) Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0