Nemas problemas :)

Har varit hos BM nu och det var ingen fara :) Bra blodtryck och ingen äggvita i urinen längre :) Vad jag inte förstår är hur det kunde ligga på +2 i måndags och så är det ingenting idag.. Men jag struntar i hur det har gått till, jag är bara så lättad :) Känns som en sten har fallit från mitt hjärta, woho :) Har fortfarande huvudvärk som en gris, vet icke vad det kan bero på men jag har gärna huvudvärk, sålänge allt är bra med bebben :)

När vi hade varit hos BM skjutsade jag Kristian tillbaka till jobbet och sen for jag till Willys och handlade lite nödvändigheter :) Köpte också hem alvedon eftersom våra var slut så jag får väl knapra sånna till huvudvärken är borta.

Nu ska jag dricka vatten och vänta på att klockan blir 14.30 så jag kan hämta hem min älskling ;) Här är förresten en bild på en gnu, Kristian visste inte vad det är för något så varsågod!



Kommentarer
Postat av: Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Gud så skönt att det inte var någon äggvita i urinen längre!

Jag hade fortfarande kvar, och högt blodtryck. Så ska på en extra kontroll på tisdag :)

2010-03-19 @ 17:42:15
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0