Mysväder

Var iväg med Camilla och Alexander en sväng förut :) Vi började vår resa på tuna park en sväng. Efter det blev det Jysk och sist babyproffsen. Jag hämtade ut min babybox, lika bra att ta den nu när jag väl var där :) Dessvärre glömde jag den nere i bilen och just nu har jag ingen lust att springa ner och hämta den så det återstår att se vad som finns i den :)

Handlade lite förut också, det behövdes frulle hem. Och så passade jag på att hämta mitt paket och skicka iväg några paket också :) Mitt paket som jag fick bestod av en bok "I huvet på min bebis" tror jag att den hette. Fick iallafall den eftersom jag prenumererar på Vi Föräldrar.

Kristian ska tydligen jobba över till 20.00 ikväll :/ Lagom roligt för jag har absolut ingenting att hitta på. Kanske kan ta sig en promenad sen, vore skönt!

Lyssnar på den här låten just nu, dock ingen video men låten går att njuta av ändå :)




Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Ja, det är jätte mysigt när dom sparkar :) Fast nu i slutet sparkar den så hårt så det är inte mysigt längre. Haha



Ja, magen är väldigt låg. Har alltid haft låg mage men nu är den ännu lägre :)

2010-03-09 @ 13:57:44
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0