Morsning korsning

Försökte vara lite fräsig med min rubrik, dock låter det mest töntigt, men men ;) Haha

Idag är det fredag igen, det känns som att veckorna bara rusar förbi :O Nästa vecka kommer nog också gå fort, ska till Arbetsförmedlingen på måndag, barnmorskan på tisdag och så är det föräldragruppen igen på torsdag :) Känns kul att ha lite inplanerat!

Vet inte riktigt vad som händer idag, ska försöka ta mig ner till den där matt tvättstugan för det blir ju aldrig av :P Men så är det när man är slö :) Annars har jag inga större planer, måste iallafall slänga i en maskin med tvätt här hemma också, så kan det gå! Nu ska jag se glad ut och hoppas att solen tittar fram, vilket den ser ut att göra snart.

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0