Matvrak

Kollade på ronja rövardotter en stund förut men sen fick jag ett sms av Cattis som frågade om jag ville hitta på något och det ville jag så jag åkte dit :) Vi lyssnade på musik och fnissade :) Fick även en ny vän, hunden med epilepsi :) Efter en stund var vi hungriga så vi for till Ericsson och åt lite mat.. När vi var klara skulle Cattis till affären och köpa hårfärg och sen körde jag hem henne.

När jag kom hem glodde jag en stund till på filmen sen satte vi igång och målade vardagsrummet igen :) Hoppas att det räcker nu med målningen!

Nu glor jag på nyheterna om färjorna som har fastnat på Östersjön, tur att man inte är där!

Skriver nog inget mer ikväll så godnatt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0