Lambretta

Sitter och lyssnar på Lambretta nu :P Blev sugen på att höra musiken när jag såg Linda Sundblad i Körslaget häromkvällen :P Haha! Deras skiva spelades om och om i min CD spelare när den kom ut 2001.. Jag var alltså 11 år då :P Höhö!

UGA mötet gick bra, långtråkigt men så är det :) Sista gången var det iallafall så nu ska jag göra en plan på hur jag kan få jobb.. Dock blir den långsiktig eftersom jag ska vara mammaledig ett tag :) Jag har också fått svar på vem som spelar piano i lägenheten under oss! Han är lika gammal som jag och går i min UGA kurs :P Hihi! Såg hans personliga brev idag och hans adress var samma som min och så var ett av hans intressen att spela piano. Mysteriet är löst ;)

Efteråt mötte jag mamma och vi gick hem till henne. Fick korv med bröd där (börjar bli tradition när man kommer dit). Sen åt vi bullar och nu är jag hemma.


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Haha kommer du ihåg att vi lyssnade på Lambretta tillsammans? :P De var du som berättade om henne för mig så jag började också lyssna ;P

2010-03-23 @ 07:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0