Jag hittade den!

När jag hade dammsugit förut så gick jag återigen och letade efter den där satans matt tvättstugan, och vet ni? JAG HITTADE DEN :D Haha! Det var fasen på tiden! Så imorgon mellan 07.00 och 13.00 ska jag tvätta en jäkla massa mattor!

När jag var klar där gick jag till affären och handlade lite och hämtade ut min Greys Anatomy box som hade kommit ;) Jag slängde mig i sängen när jag kom hem och sen dess har jag legat där. Har ätit godis, sett 4 avsnitt av Greys Anatomy och sovit en stund :) Det var jag värd tycker jag, jag härjade så mycket imorse :P

Väntar på att darling ska komma hem, då blir det mat, mys och en jäkla massa kärlek :) Jag älskar den mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0