Jag är så glad :)

Har varit iväg på mitt lilla jobb nu, det gick bra :) Tog en sväng inne på Rusta med mamma också.

När vi var klara åkte vi till pappa och fikade, mys :) Nu är jag hemma och har registrerat mitt arbete.

Det ringde en tjej om jobb när jag var påväg hem :) Personlig assistent jobb var det, åhhhh vad glad jag blev :) Hon hade några till som de skulle ringa men det behövdes folk nu på en gång och hon skulle höra av sig i dagarna om hur det blir, vore kanon att kunna jobba lite innan bebisen kommer :D Självklart sa jag till henne att jag var gravid men det var inga problem för dem, sålänge jag kunde jobba :) Ska såklart inte ta ut något i förskott för det finns ju andra också men det var iallafall en rolig nyhet :) Bebisen är också glad för den skuttar runt i magen.

Nu ska jag vänta på att min man kommer hem och sen ska vi moffa köttfärssås, smarr ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0