Hemma igen!

Kom till Camilla vid halv ett och då begav vi oss ner till arbetsförmedlingen/försäkringskassan/skatteverket/pensionsmyndigheten som ligger på samma ställe nu för tiden :P Haha! Hade väntat mig evigheter av kö men såfort vi klev in genom dörren fick vi hjälp och allt gick på bara några minuter, smidigt och bra!

När vi var klara åkte vi hem till Camilla och drack kaffe och vid halv tre körde jag dem till Tindras dagmamma innan jag åkte hem :) Stannade i affären och köpte lite gott till kvällen innan jag åkte hem ;)

Nu ska jag börja med maten, fisk och potatis blir det. Ska försöka få i min darling lite mat men jag antar att han inte är så jättesugen :/ Får se, får se :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0