Hårinpackning

Sitter här med ägg och olja i huvudet, yes ni läste rätt! Det ska tydligen vara bra för håret så istället för att köpa en svindyr hårinpackning med massa konstiga ämnen i blandade jag två ägg och lite olja i en skål och slängde i håret. Om det funkar eller inte har jag ingen aning om men det skadar ju inte att testa :)

Åt panpizza till lunch förut, orkade inte göra något avancerat åt mig själv. Har också spelat en hel del super mario, det tycker jag om :D Mer än så händer inte i mitt liv just nu och för en gångs skull är jag inte uttråkad utan har det riktigt behagligt även fast jag inte har något att göra!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: haha! värst vad vi gravida drömmer en massa ! :P

Hoppas jag får min bebis snart iaf ;) eller ja om ett par veckor, typ :D Dock hoppas jag inte på ett kejsarsnitt.. xD haha :D

2010-03-01 @ 14:50:06
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0