Godafton!

Hej och hå!

Har precis kommit hem från pappsen min :) Han åt mat (potatisplättar och stekt fläsk) :S Inget vidare! Sen åkte vi ut till farmor och farfar och fikade lite. Farfar pratade mycket och skrattade åt det mesta, road man :)

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta. Tänkte steka pannkakor men det tar så lång tid så jag gör nog det imorgon istället. Baby kom hem tidigare än han skulle för att något på hans jobb hade gått sönder, det tycker jag om :) Nu måste jag finna något ätbart innan jag blir tjurig ;) Hejdå och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Okej. Men då är det ingen fara ska du se :)

Hihi, snart har vi våra bebisar här :D

2010-03-16 @ 21:42:08
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0