Föräldrakurs nr 1

Har precis kommit hem från den första föräldrakursen. När jag kom dit hade jag bara parkeringspengar för en timma och kursen skulle hålla på två timmar :S Så jag la i mina mynt och tänkte att jag kunde gå ut och betala resten med kortet på rasten men såklart funkade inte mitt kort i automaten när jag skulle testa.. Som tur var hade jag inga böter när jag kom ut till bilen igen :) Stod en timma gratis mitt i stan, det kallar jag TUR!!

Det var iallafall kul på föräldrakursen och att få se andra människor och prata lite bebis. Jag var yngst där men det hade jag nästan väntat mig. Vi diskuterade en heldel förlossning idag och det var intressant så man är lite förberedd när den stora dagen väl kommer :) Det var bara jag som inte hade mannen med sig men det funkade bra ändå :) Nästa gång skulle vi kika på en förlossningsfilm och prata lite om smärtlindring, det behövs för jag har inte alls läst något om det.

Nu ska jag vänta på Kristian som borde dyka upp vilken minut som hellst och sen blir det käk :) Får se om jag skriver mer idag, om jag gör det hörs vi sen och om jag inte gör det så önskar jag er alla en trevlig kväll och en god natt :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Roligt att du tittade in på min blogg och kommenterade :) När ska du ha? Följ gärna min blogg på Bloglovin.se väldigt roligt med flera läsare :)

2010-03-11 @ 16:22:10
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Emelie Andersson

Nej havandeskapsförgiftning är väl inte det bästa.

Men jag hoppas också att bebisen kommer snart :D Sen är det din tur ;)

2010-03-11 @ 17:49:46
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0