Ett långt bad

Låg nästan en timma i badet :S Jag var så inne i boken så jag gömde nog bort tiden.. Men det gör ingenting, har ingen brådska någonstans :) Passade också på att ha min ägg och olje inpackning i håret :P Funkar riktigt bra det där, iallafall på mitt hår :)

Ska snart börja fixa mig och sen bär det av till mamma. Ska följa med henne till sjukhuset en sväng och sedan blir det lunch för vår del. Har hört att det finns snygga och bra skötväskor för 99 kronor på Barnens hus också så jag kanske knatar förbi där och kikar :)

Skriver mer när jag är hemma igen, ha en toppendag i solen!


Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Ja precis, det ser verkligen ut som att jag har satt en boll under tröjan ;) Lite ironiskt faktiskt.

Hoppas du får en bra dag!:)

2010-03-17 @ 10:44:18
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0