Du är mjuk som en köttfärsklump..?

Igår somnade min man när vi glodde på tv, som vanligt :) Efter en stund vände jag mig om och tittade lite på honom. Då öppnade han ögonen och blev jätterädd och ja att jag såg ut som ett monster.. "Jaha, tack" sa jag då. Då sa min man de oerhört vackra orden: "Nej jag skojade, du är mjuk som en köttfärsklump." Han sov fortfarande under konversationen men jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte :P Haha!

Idag vaknade vi 05.30. Kristian hjälpte mig ner med mattorna och jag slängde igång en maskin så nu ska de äntligen bli rena. Jag tänkte skura golven idag så det är alldeles rent när mattorna läggs dit :)

Vid 13.30 ska jag på sista föräldrakursen. Tycker att den har varit väldigt lärorik även fast vi bara har varit där två gånger hittills.

Nu ska jag dricka upp min juice och läsa bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0